Search

בעלה של איילת שקד יוצא לאור: "היא פוליטיקאית על" - סרוגים

בעלה של איילת שקד יוצא לאור: "היא פוליטיקאית על" - סרוגים

חדשות סרוגים12.09.19 09:14  י"ב באלול תשעט

אופיר שקד, בעלה של יו"ר 'ימינה' איילת שקד, שעד לפני מספר חודשים פניו היו אסורות לפרסום מכיוון ששימש כטייס קרב, העניק ראיון לראשונה לכלי תקשורת ישראלי וסיפר על עמדותיו המדיניות והפוליטיות לאורך השנים. כיום הוא משמש כאזרח עובד צה"ל כמדריך טיסה בבסיס 'חצרים' בדרום.

בראיון שהעניק לעיתון 'ישראל היום' סיפר שקד על השינוי שעשה מהצבעה ליצחק רבין בבחירות 92' ועד לעמותיו היום: "הייתי שמאלני והצבעתי לרבין, אבל לא הייתי באמת מגובש פוליטית. אבל כדרך הטבע אז, הצבעתי אמת".

כשנשאל למי הצביע לאחר רצח רבין אמר: "אני לא כל כך זוכר, אבל קשה לי להאמין שהצבעתי לנתניהו. לדעתי הצבעתי לפרס. אבל די מהר, במהלך השנים ההן, הייתה לי התפכחות. בהתחלה התפכחות כלכלית, כי הבנתי את כישלון השיטה הסוציאליסטית. גם מבחינה ביטחונית הייתי ניצי".

למרות השנוי בעמדותיו טוען שקד כי המפה הפוליטית היא זאת שהשתנתה ולא הוא: "אני טוען שמאז ומעולם אני עומד באותו מקום בדעותיי הפוליטיות, רק שאחרים זזו. עם כל הסיפור הזה של אוסלו, רבין היה כל הזמן בדילמה ובספקות גדולים לגבי התהליך".

שקד סיפר על האירוע שגרם לו להתפכח ואמר כי זה היה בזמן ההתנתקות: "בהתחלה עוד היה לנו ויכוח. לא כל כך התחברתי כשהיא הלכה למתיישבים והזדהתה, וסרטים כתומים וכל זה. אמרתי לה, 'נצא מגוש קטיף, נקבל לגיטימציה בינלאומית, ואם יהיה ירי אחד מהצד השני לכיוון שלנו, תהיה לנו יד חופשית'. דיברו על זה שעזה תהפוך לסינגפור. איילת אמרה שעזה תהפוך למדינת טרור. כל מה שהיא חזתה, קרה. ואז ירד לי האסימון, והבנתי שמשטחים אסור לסגת. היום אני ימין לא פחות ממנה".

על הקשר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר שקד: "נפגשתי איתו אולי פעם אחת, כשהיא עבדה שם בלשכה. הוא הסתכל עליי ושאל: 'אתה זה הסובל?'. גם אז איילת עבדה מאוד קשה".

על ההיכרות ביניהם, שנעשתה על ידי חבר משותף, סיפר שקד כי אחרי הדייט הראשון ידע שהם יתחתנו: "באתי לטייסת ואמרתי לחבר שלי: 'יצאתי אתמול פעם ראשונה עם אשתי לעתיד'. ככה אני, בחור משימתי".

שקד סיפר כי החלק הכי קשה בלהיות בעלה של איילת שקד היא אובדן האנונימיות. עם זאת הוא מתרגל זאת ליום בו היא תהיה ראש ממשלת ישראל: "היא עשויה מחומרים של ראש ממשלה. היא מוּנעת מהדברים הנכונים, ערכים ואידיאולוגיה. היא פוליטיקאית- על, שיודעת לחבר בין אנשים, מדברת בגובה העיניים ויודעת לקבל החלטות בקור רוח ובצורה מדהימה. בקיצור, יש לה את זה".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-12 06:14:22Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4QFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzczMjc1LSVENyU5MSVENyVBMiVENyU5QyVENyU5NC0lRDclQTklRDclOUMtJUQ3JTkwJUQ3JTk5JUQ3JTk5JUQ3JTlDJUQ3JUFBLSVENyVBOSVENyVBNyVENyU5My0lRDclOTklRDclOTUlRDclQTYlRDclOTAtJUQ3JTlDJUQ3JTkwJUQ3JTk1JUQ3JUE4LSVENyU5NCVENyU5OSVENyU5MC0lRDclQTQlRDclOTUlRDclOUMlRDclOTklRDclOTglRDclOTnSAQA?oc=5
52781582277607

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בעלה של איילת שקד יוצא לאור: "היא פוליטיקאית על" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.