Search

השר שטייניץ: "גנץ לא הגיע לפגישה בגלל ברית האחים בין לפיד וליברמן" - ישראל היום

השר שטייניץ: "גנץ לא הגיע לפגישה בגלל ברית האחים בין לפיד וליברמן" - ישראל היום

שישה ימים להחזרת המנדט: תגובות רבות החלו לזרום הבוקר (שישי) על סירובו של בני גנץ לקבל את מתווה האחדות אותו העביר לו אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו.

השר יובל שטייניץ אמר בראיון לכאן רשת ב': "כששני אנשים יושבים ומדברים לפעמים יוצא עשן לבן. אנחנו יודעים למה גנץ לא הגיע לפגישה – בגלל ברית האחים החדשה בין ליברמן ללפיד. זה דבר אחד להגיד 'יש דברים שלא מקובלים עלינו במתווה' ודבר אחר לגמרי לא לבוא לפגישה".

נתניהו על המתווה שהציג לממשלת אחדות

השר צחי הנגבי ממפלגת הליכוד אמר הבוקר בראיון בגלי צה"ל כי: "מדובר בתירוצים עלובים, גנץ דחה במשך 28 ימים כל הצעה אפשרית".

את הדברים אמר בהמשך לדבריו של ח"כ אבי ניסנקורן ממפלגת כחול לבן אשר טען כי המתווה "אינו הצעה, זה שום דבר. בנושא דת ומדינה אין שום שינוי, גם בשאר הנושאים החברתיים נתניהו פשוט מבטיח- נדון בהמשך".

ח"כ חילי טרופר טען בראיון בכאן רשת ב': "באנו כמה פעמים לפגישות. גנץ ונתניהו ישבו מספר שעות. באיזשהו שלב הבנו שהכל משחק. אנחנו מחכים שהמנדט יעבור לגנץ, והוא יעבוד קשה כדי להקים פה ממשלת אחדות". 

עוד בנושא

כזכור, אתמול העביר ראש הממשלה נתניהו ליושב ראש כחול-לבן ח״כ בני גנץ את המתווה שגובש בימין ליצירת ממשלת אחדות, אשר תהיה מבוססת על הסכמה לאומית רחבה ביותר כדי לאפשר התמודדות עם האתגרים הביטחוניים והכלכליים הדחופים המתגברים סביבנו. לצורך הקמת ממשלה זו מובן שכל הצדדים יידרשו לויתורים כדי להגיע להסכמות. 

גנץ כאמור הגיב להצעה, ודחה אותה. "קיבלתי היום הצעה שאי אפשר שלא לסרב לה. נמתין לקבלת המנדט מהנשיא  ונתחיל במשא ומתן רציני להקמת ממשלת אחדות ליברלית שתוביל לשינוי ותחזיר את התקווה לאזרחי ישראל".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-18 06:56:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk5OTEz0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk5OTEz0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "השר שטייניץ: "גנץ לא הגיע לפגישה בגלל ברית האחים בין לפיד וליברמן" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.