Search

ארה"ב: "אירוע הירי בניו ג'רזי נחקר כתקרית אנטישמית" - ישראל היום

ארה"ב: "אירוע הירי בניו ג'רזי נחקר כתקרית אנטישמית" - ישראל היום

ראש עיריית ג'רזי סיטי, סטיבן פולופ שבמדינת ניו ג'רזי בארצות הברית אמר היום (רביעי) כי מתחזקות העדויות לכך שהמתקפה על המכולת הכשרה בעירו, במהלכה נהרגו שלושה אזרחים.

בציוץ ברשת ה טוויטר כתב פולופ: "אתמול בלילה, לאחר צפייה ממושכת בקטעי מצלמות האבטחה נעשה ברור מהעולה מקטעי הצילים כי שני בני האדם כיוונו לתקוף את המכולת הקשרה בדרך מרטין לותר קינג".

עוד בנושא:

פולופ הוסיף כי: "שני שוטרי המקוף שניצבו ברחוב סמוך הגיבו והתעמתו עם החמושים, מונעים מהם לגרום לעוד קורבנות בנפש. ברגעים אלו אין לנו שום עדות לסיכון נוסף, אך כאמצעי זהירות, כוחות משטרה גדולים יישארו ברחובות".

שוטר ושלושה אזרחים נהרגו בתקרית הירי החמורה במרכול הכשר בניו ג'רזי. שני היורים נהרגו אף הם. בין ההרוגים: ‏חסיד סאטמר משה דויטש, בן 24; ולאה פרנץ, בת 33. בנוסף ישנה פצועה מקרב קהילת סאטמר, במצב קשה אך יציב. ההרוג השלישי אינו יהודי.

במשטרת ניו ג'רזי טענו הבוקר כי "אין כרגע שום עדות לכך שהאירוע קשור לפשעי שנאה או טרור", ראש העיר של ג'רזי, סטיבן פולופ, טען כי "אנו מאמינים כי היורים כיוונו למיקום בו תקפו". חבר מועצת העיר ניו יורק, צ'יאם דויטש, צייץ בטוויטר:" "העדויות מצביעות על כך שההתקפה נבעה מאנטישמיות". משטרת ניו יורק, ה-NYPD מסרה כי היא תפרוס יחידות נוספות סביב בתי כנסת ומוסדות יהודיים אחרים

מפקד משטרת ג'רזי סיטי, מייקל קלי, מסר כי התקרית החלה סמוך לשעה 12.30 (שעון ארה"ב). שוטר שהיה בחקירה של רצח שאירע בשבת, לשני חשודים בבית העלמין במפרץ ויו. אלה ירו בו למוות, ואז התפרצו למרכול הכשר – במרחק של כקילומטר משם – ושם החלו לירות לעבר הלקוחות והעובדים.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-11 13:15:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE0NzM10gEA?oc=5
52781716855120

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ארה"ב: "אירוע הירי בניו ג'רזי נחקר כתקרית אנטישמית" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.