Search

סוגרים רשימות: עדכונים שוטפים מוועדת הבחירות - מקור ראשון

סוגרים רשימות: עדכונים שוטפים מוועדת הבחירות - מקור ראשון

20:25 – נציגי  'כחול לבן' הגישו את רשימתם לכנסת.

נציגי כחול לבן מגישים את הרשימה לוועדת הבחירות. צילום: אבישי פינקלשטיין

20:15 – ח"כ גדי יברקן הגיש את התפטרותו מהכנסת ליו"ר הכנסת. היה מחויב לעשות זאת כדי לאפשר את מיקומו ברשימת הליכוד.

20:10 – איתמר בן גביר בהצהרה לעיתונאים בכנסת: בן גביר מכריז שוב שיוריד את התמונה כדי לא לפגוע במאמצי האיחוד. בתשובה לשאלה האם ירוץ לבד במקרה והרב פרץ יחבור בלעדיו לימין החדש אומר: "אני לא מעלה על הדעת שהרב פרץ יפר את ההסכם. הליכה ביחד יכולה להציל את גוש הימין".

20:07 – פרץ ובנט יצאו לירושלים לפגישה משותפת עם ראש הממשלה שינסה לתווך כדי להביא לאיחוד.

19:01– גם הרב רפי פרץ מעביר את הכדור לבנט. : "גורמים בסביבת השר פרץ: 'השר עשה מאמצים בשעות האחרונות לשכנע את איתמר להוריד את התמונה התלויה בביתו. כעת, לאחר הודעת בן גביר האחריות לעתיד הציונות הדתית, לעתיד הימין, ולעתיד ארץ ישראל מונחת לפתחו של נפתלי בנט'".

18:55 – בן גביר מכניס את בנט לפינה ומודיע- למען האחדות אני מוכן להסיר את התמונה מהסלון.

בן גביר כתב בפוסט: נפתלי שלום.  קראתי את דבריך. הסברתי אינספור פעמים כי אני נגד פגיעה בחפים מפשע. לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון.

אני קורא לך ולשר סמוטריץ' לגלות אחריות ולהציל את שלטון הימין".

18:50 – עם הגשת הרשימות- נציג חדש למגזר הרוסי בכחול לבן במקום ה-33: אנדרי קוז'נוב
קוז'נוב, שהיה במשך עשור הכתב הצבאי של ערוץ 9 ושימש כחוקר בכיר במכון MEMRI, עלה לארץ בשנת 1997. הוא בן 40, נשוי ואב לשלושה, תושב פתח תקווה והוא בעל תואר שני בחקר ויישוב סכסוכים מהאוניברסיטה העברית. קוז'נוב שימש בחודשים האחרונים כדובר כחול לבן לתקשורת הרוסית.

18:40 – דיווח מיוחד מוועדת הבחירות לבית האח הגדול: בוועדה קיבלו כבר לפני כמה חודשים פנייה כדי להציב קלפי בבית לטובת דייריו, אך סרבו. במקום הציעו להפקת האח הגדול לשנות את הכתובת של הדיירים כדי להצביע בקרבת מקום.

18:30– אף מערכת בחירות לא שלמה בלעדיהם. מפלגת הפיראטים לקראת הגשת הרשימה

הפיראטים הגיעו: צילום: שירית אביטן כהן

18:08– שר הביטחון נפתלי בנט סוגר את האופציה לשילובו של איתמר בן גביר ברשימת המאוחדת עם הבית היהודי. בפוסט שהוא מפרם בפייסבוק כותב בנט: " כיושב ראש מפלגת הימין החדש שמתמודדת לכנסת, וכשר החינוך לשעבר של מדינת ישראל, לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע.

זה כל-כך מובן מאליו, שאני נדהם שאני נדרש להסביר זאת בכלל.

לא אכפת לי כמה ילחצו עליי.
זה בכלל לא עולה על דעתי.
זה לא יקרה.
זו החלטתי הסופית".

18:00 – ח"כ יברקן: "אני יוצא לדרך חדשה בתנועת הליכוד, זו שפעלה למעננו עוד מימי בגין ושמיר שהקהילה האתיופית תמיד היתה נר לרגלם ועודנה גם היום בהנהגתו של נתניהו. זה לא סוד כי בעבר השמעתי ביקורת על ראש הממשלה אך מה שמניע אותי זה אך ורק עתיד המדינה ועתיד הקהילה שנותנת בי אמון פעם אחר פעם".

17:20-  הכירו את סונדוס סאלח, מספר 14 ברשימה המשותפת. ועל פי כל התחזיות חברת כנסת בכנסת ה-23. היא ד"ר, מורה ועומדת בראש עמותה.

סונדוס סאלח, מס' 14 ברשימה המשותפת. צילום: שירית אביטן כהן

17:00 – הוגשה רשימת הליכוד. ח"כ גדי יברקן שנכנס לכנסת ברשימת כחול לבן ביקש לשדרג את מיקומו (33). בתגובה הודח יברקן מהרשימה ושובץ במקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת. ח"כ כחלון לא מופיע ברשימה.

צילום: מרים צחי
ח"כ גדי יברקן. צילום: מרים צחי

Let's block ads! (Why?)



2020-01-15 17:20:31Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiKmh0dHBzOi8vd3d3Lm1ha29ycmlzaG9uLmNvLmlsL25ld3MvMTk3Mjc1L9IBAA?oc=5
52781770160063

Bagikan Berita Ini

0 Response to "סוגרים רשימות: עדכונים שוטפים מוועדת הבחירות - מקור ראשון"

Post a Comment

Powered by Blogger.