Search

פאדיחה: המל"ט ה"ישראלי" שהופל - שייך לג'יהאד האסלאמי - ישראל היום

פאדיחה: המל"ט ה"ישראלי" שהופל - שייך לג'יהאד האסלאמי - ישראל היום

המתיחות הביטחונית ברצועת עזה איננה בדרך כלל עניין משעשע אך גם ארגוני הטרור השולטים ברצועה מספקים מידי פעם אתנחתא קומית . הרשתות החברתיות ברצועת עזה סוערת לאחר שאתמול נחשף שהחזית העממית הפיל בטעות רחפן השייך לארגון הג'יהאד האסלאמי.

התקרית התרחשה ביום שישי, כשחמושים של ארגון החזי תהעממית, ארגון טרור פלשתיני בעל היסטוריה ארוכה של מבצעי טרור מרשימים והשתייכות אידיאולוגית לשמאל, הפילו בירי מקלעים רחפן שטס בסמוך לעמדה שלהם בחאן יונס, בצפון הרצועה. 

הארגון מיהר להצהיר כי הפיל "מל"ט ישראלי" והבטיח כי יפרסם תיעוד של "הפעולה ההירואית" בתוך זמן קצר. אך החגיגה של ארגון הטרור הוותיק לא נמשכה זמן רב.

עוד בנושא:

כבר אתמול בערב פרסמו כלי התקשורת ברצועה כי המל"ט שהופל השתייך לארגון הג'יהאד האסלאמי. מאוחר יותר פורסם כי חמאס לקח לידיו את הכלי שהופל וביקש מאנשי הארגונים השונים לתאם עמו את הטסת הרחפנים. בבושת פנים, החזית העממית מחקה את הפוסטים הצוהלים ברשתות החברתיות. 

ברשת הטוויטר החלו הבדחנים העזתים לפרסם ציוצים בזה אחר זה. "אלוהים ישמור, מזל שהם לאנ יסו לחטוף חחיל" ,כתב הגולש קארם. תומכי ארגון הטרור מיהרו להזכיר את פעולת חטיפת מטוס חברת סבנה בשנות השישים. אך גם התגובה הזו עוררה לעג. "אולי כדאי שיחזרו לחטוף מטוסי נוסעים, אנחנו נשמח לטיסה למלדיבים", כתב אחד הגולשים. 

Let's block ads! (Why?)



2019-09-16 08:31:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkyNDgz0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkyNDgz0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "פאדיחה: המל"ט ה"ישראלי" שהופל - שייך לג'יהאד האסלאמי - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.