Search

דריסת הילד בתל אביב: "החשוד לא נהג תחת השפעת סמים" - וואלה!

דריסת הילד בתל אביב: "החשוד לא נהג תחת השפעת סמים" - וואלה!

דריסת הילד בתל אביב: "החשוד לא נהג תחת השפעת סמים"
עריכה: עמית שמחה

התאונה הקטלנית ביום כיפור - עדכונים אחרונים:

  • במהלך יום כיפור נהרג איתי מרגי בן ה-8 בעת שרכב על אופניו בתל אביב
  • המשטרה: לאחר בדיקת הדם, נמצא כי החשוד לא נהג תחת השפעת סמים
  • בית משפט השלום בתל אביב ידון בהארכת מעצרו של הנהג

בית משפט השלום בתל אביב ידון היום (חמישי) בהארכת מעצרו של אמיר אבו לאבן, הנהג החשוד בהריגתו באיתי מרגי בן השמונה בתל אביב במהלך יום כיפור. למרות החשד שעלה בדיון הקודם, שלפיו הוא נהג תחת השפעת סמים, לוואלה! NEWS נודע כי לאחר בדיקת הדם שעבר התברר כי לא היה סם בדמו בעת התאונה.

במשטרה מייחסים לאבו לאבן, בן 20 מרמלה, עבירות של הריגה, ייבוא וייצוא אספקת סמים וסיכון חיי אדם. על פי החשד, אבו לאבן עסק בהפצת סמים כשעתיים לפני התאונה הקטלנית. מהדיונים הקודמים בהארכת מעצרו עלה כי במשטרה נחקרו לפחות שתי נשים שרכשו ממנו סמים. לדברי הטוען המשטרתי, החשוד הלך לצד הדרך והשליך סמים ושני מכשירים סלולריים, כשעל הסמים נמצאו טביעות אצבעו של החשוד.

התאונה התרחשה לא רחוק מביתו של איתי, בעת שרכב על אופניים יחד עם חברו נבו דיאנה. על פי החשד, איתי נפגע ממכוניתו של אבו לאבן בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר. בשלב זה, צעק חברו של איתי לעזרה וקרא לסובבים אותו. שירי דיאנה, אמו של נבו, סיפרה לוואלה! NEWS בשבוע שעבר כי "הם היו כל כך זהירים שחצו את הצומת במעבר החציה. הרכב הגיע ב-120 קמ"ש, לא ניתן היה לראות אותו, הוא פגע באיתי ולא השאיר לו שום סיכוי. הם לא ראו אותו מגיע".

עו"ד סרין עיסא, המייצגת את החשוד, מסרה בדיון שעבר כי מרשה נתון "בסיטואציה קשה ולא מעכל את האירוע", הסבירה כי כעת הם ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה. עו"ד חי הבר, המייצג את משפחת הילד, אמר כי הוא "כאן מטעם המשפחה כדי לוודא שימוצה הדין" עם הנהג החשוד. "מה היה לו לחפש שם ביום כיפור במהירות מופרזת? שלא יתנצל בפני המשפחה. לא צריכים את ההתנצלות שלו. ההורים ידאגו שימוצה הדין איתו".

(עדכון ראשון: 9:36)

Let's block ads! (Why?)



2019-10-17 08:41:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTg0NTTSAQA?oc=5
CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTg0NTTSAQA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דריסת הילד בתל אביב: "החשוד לא נהג תחת השפעת סמים" - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.