Search

בסביבתה של לבני טוענים: מגששת את דרכה לכחול לבן - ישראל היום

בסביבתה של לבני טוענים: מגששת את דרכה לכחול לבן - ישראל היום

אחרי שהייתה חברה במפלגות הליכוד, קדימה והמחנה הציוני, והקימה את מפלגת "התנועה", חברת הכנסת לשעבר ציפי לבני מחזרת בימים אלה אחרי מפלגה שטרם הייתה בה: כחול לבן. 

גורם המעורה בפרטים סיפר ל"ישראל היום" כי ציפי לבני בוחנת אפשרות להציע עצמה כמועמדת לרשימת כחול לבן ואף שולחת בימים האחרונים את מקורביה כדי לבדוק את השטח בעבורה במפלגה.

בסביבתה של לבני נאמר כי היא מוכנה ורוצה לחזור לחיים הפוליטיים במלוא העוצמה ובעקבות מערכות הבחירות השלישית, היא רואה בכחול לבן מפלגה בעל פוטנציאל להשתלב בה. 

בינתיים, בכחול לבן, התעוררה בימים האחרונים מחלוקת ישנה באשר להרכבת הרשימה. ח"כיות בכחול לבן טוענות שהובטח להן שמעמדן ברשימה ישודרג ויהיו יותר נשים בעשירייה הראשונה. כעת נמצאת בה רק חברות הכנסת מיקי חיימוביץ' ואורנה ברביבאי. 

"אחרי האיחוד בין חוסן לישראל ליש עתיד ולתל"ם נאמר לנו כי הדברים נעשו בזריזות כי לא הייתה ברירה ושמעמדנו ישודרג ואנחנו מצפות שזה יקרה. כעת, בין הבחירות זה זמן טוב", סיפרה ח"כית ל"ישראל היום". 

קרדיט: מפלגת העבודה

באשר לחיזוריה של ציפי לבני את כחול לבן הוסיפה הח"כית כי "אומנם הח"כיות בכחול לבן החליטו במשותף שאם יביאו אישה מבחוץ לעשירייה נקבל אותה בזרועות פתוחות. בזמנו דובר על אורלי לוי. אבל עכשיו לשמוע שציפי לבני מחזרת אחרי כחול לבן, אני מתקשה להאמין שבני (גנץ) יסכים להכניס את האופורטוניסטית. אופתע אם הוא לא יסרב לה בנימוס".

כזכור, לפני כשנה החליט יו"ר מפלגת העבודה דאז אבי גבאי לפרק את השותפות עם לבני, ובשידור חי, בישיבת סיעה, הודיע על פרידה בין מפלגת העבודה לתנועה ופירוק המחנה הציוני. זמן לא רב לאחר מכן, בטרם הבחירות לכנסת ה-21, כאשר ראתה לבני שמצבה בסקרים קשה, היא החליטה לפרוש מהחיים הפוליטיים.

ציפי לבני הגיבה לדברים: "לא נודע לך כזה דבר כי זו איננה אמת, אינך יכולה לפרסם ידיעה כזאת ואם תפרסמי זה יהיה מתוך ידיעה שלך שהפרסום אינו נכון על כל המשתמע מכך".

מכחול לבן טרם נמסרה תגובה.

Let's block ads! (Why?)



2019-12-15 12:38:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE1NzM30gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE1NzM30gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בסביבתה של לבני טוענים: מגששת את דרכה לכחול לבן - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.