Search

דיווח ערבי: לפחות 12 בני אדם נהרגו בתקיפה בסוריה - ישראל היום

דיווח ערבי: לפחות 12 בני אדם נהרגו בתקיפה בסוריה - ישראל היום

לפחות 12 בני אדם נהרגו מכוחות משמרות המהפכה והמיליציות הפרו-איראניות בתקיפה רחבת ההיקף שהתבצעה הלילה (חמישי) בסוריה. כך מדווח המרכז הסורי לזכויות אדם.

עוד בנושא:

ארבעת היעדים שהותקפו בהפצצה הרחבה שמיוחסת לחיל האוויר הישראלי: בסיס צבאי ומחסן נשק בדומאר - מערבית לדמשק, בסיס צבאי של משמרות המהפכה צמוד לשדה התעופה הצבאי מזה, כוחות משמרות המהפכה ומחסני נשק שממוקמים בבסיס חטיבה 91 של הצבא הסורי בא-קיסווה, דרומית-מערבית לדמשק, וכן בסיס צבאי וחדר מבצעים של משמרות המהפכה ומיליציית "פטמיון" באיזרה שבדרום סוריה. 

לפי הדיווח במרכז הסורי לזכויות אדם, ההרוגים נאמנים למשטר אסד ולאיראנים, ובמסגרת התקיפה הושמדו גם כמה סוללות הגנה אווירית סוריות. פרשן רשת "אל-ערבייה", זיאד חלבי, הגדיר את המתקפה הזו כמבחן למשמרות המהפכה, וזאת בשל היקף המתקפה וההרוגים. 

מטעמו של הצבא הסורי ומפקדו, הנשיא בשאר אל, יצאה הודעה חריגה הקושרת את התקיפה האחרונה לפעילות ישראלית שנועדה לתמוך בטרור במדינה. "הצבא הערבי הסורי נחוש להתמודד עם התקיפות נגד סוריה, על כל צורותיהן. מאמצי ישראל, טורקיה וכל תומכי הטרור לא יצליחו להרתיע את חיילינו מלבצע את משימותיהם עד שכל האדמה הסורית תיפתר מארגוני הטרור".

מוקדם יותר, סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה במהלך הלילה על הפעלת מערכות ההגנה האווירית נגד תקיפה במרחב האווירי של אזור דמשק. כלי התקשורת הערביים דיווחו כי ישראל ביצעה את התקיפה מאזור רמת הגולן. לפי הדיווחים הסוריים, מערכות ההגנה הצליחו ליירט כמה מהטילים ששוגרו אם כי מספר רב של טילים פגעו ביעדים, ובעקבות כך פרצו שריפות באותם המקומות. עוד נטען כי מערכות ההגנה הסוריות יירטו רק כמה מהטילים, אך לא את רובם.

כזכור, רק בימים האחרונים דווח על הקשיים של טהרן בלמלא את חסרונו של מפקד כוח קודס הקודם של משמרות המהפכה, קאסם סולימאני, מאז שחוסל על ידי בתקיפה אמריקנית בסמוך לנמל התעופה בבגדד ב-3 בינואר השנה. עד כה, מחליפו איסמעיל קאאני, בעיקר מאיים ואף נפגש עם בכירי חמאס בהלוויית קודמו בתפקיד, אם כי עד לשלב זה השפעתו לא מורגשת.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-06 09:15:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxMjQ50gEA?oc=5
52781802606905

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דיווח ערבי: לפחות 12 בני אדם נהרגו בתקיפה בסוריה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.