Search

בדקה ה-90: מפלגת נעם פורשת מהמרוץ לכנסת ה-22 - ישראל היום

בדקה ה-90: מפלגת נעם פורשת מהמרוץ לכנסת ה-22 - ישראל היום

בכינוס פעילים גדול אותו תערוך מפלגת נעם היום (ראשון) בשעה 16:00 במלון רמאדה בירושלים צפויה המפלגה להודיע על פרישתה מהמרוץ לכנסת 22. מדובר בצעד שעשוי להועיל ל"עצמה יהודית", כיוון שבסיס המצביעים של שתי המפלגות דומה.

 

לפי הודעת המפלגה שחרתה על דגלה את המאבק בתא משפחתי שאינו הטרוסקסואלי, היא הצליחה לגייס כ-70 אלף תומכים במבצע ההתפקדות שערכה, והיא רואה בקמפיין הצלחה משמעותית. בתנועה הבהירו כי "על אף הדילים השונים שהוצעו על ידי מפלגות שונות, אנו פורשים ללא הסכם וללא תמיכה באף מפלגה".

 

"אין ספק כי זו הצלחה אדירה", אמר הרב דרור אריה, יו"ר המפלגה. "הצלחנו בסיעתא דשמיא, להביא לקדמת סדר היום את הסיפור שכולם מנסים להשתיק ולהעלים. הצלחנו באמצעות אלפי מתנדבים, לחשוף בפני עם ישראל את הניסיון של גורמים זרים להשתלט על  המדינה ולפרק את ערכי היסוד שלנו כעם וכמדינה".

 

ההחלטה התקבלה הבוקר, על ידי רבני התנועה, שקיבלו סקירה מפורטת המבוססת על סקרים ומחקרי עומק וכן על רשימת החותמים, שהצהירו כי יתמכו במפלגה במידה ויתברר כי היא עוברת את אחוז החסימה. התמונה שהוצגה לרבנים היא, כי ישנו בלוק יציב של כ-70 אלף תומכים, ועוד כ 250 אלף מתלבטים.

 

"הקילומטרז' שעשינו בחודשיים הוא לא פחות ממדהים, מפלגה חדשה שאיש לא הכיר, נעם הפכה לאחת המפלגות המדוברות ביותר במערכת הבחירות. מה שיותר מדהים היא העובדה, שעל אף שהעזנו לומר את האמת שכולם פוחדים לומר, המסרים שלנו גרפו את תמיכתם של מאות אלפים", טוענים במפלגה.

 

במפלגה מתייחסים לפער שנותר כדי להגיע לאחוז החסימה: "יש לנו אמונה גדולה בדרך, אך הזמן הקצר שעמד לרשותנו, לא הותיר לנו אפשרות לשכנע את התומכים והמתלבטים ביכולת של המפלגה לעבור את אחוז החסימה והמשימה הזו עוברת לבחירות הבאות", כך לפי עו"ד אלדד רבינוביץ', מספר 2 ברשימה.

 

המפלגה לא תפרק את המטה, ולא תפנה את המשרדים ששכרה בירושלים. "נעם כאן כדי להישאר. נמשיך את הקמפיין ואת העברת המסרים גם מחוץ לכנסת ונתחיל מהיום בערב להיערך לקראת הבחירות הבאות", מסר יו"ר המפלגה.

Let's block ads! (Why?)



2019-09-15 09:31:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkyMTQ10gEA?oc=5
52781587529695

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בדקה ה-90: מפלגת נעם פורשת מהמרוץ לכנסת ה-22 - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.